Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 20:51   #7
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jøss..vekten min har gått OPP jo..

Opprinnelig lagt inn av Millsi, her.

Jeg hadde 17 kg å gå ned en gang i tiden.. Så klarte jeg å gå ned 10 av de. etter en stund gikkjeg jo opp igjen,så nå er det igjen 5.. da er det enda 5 kg igjen til startvekt fra før jeg fikk barn,men de kan jeg leve med. Men jeg VIL ned 5 kg for egen trivsels skyld,

Trenging,ja.. VAR flink til det der.. Nå er det så mye som skjer så jeg får ikke vært på treningsstudioet,men går meg en tur når det passer og leker med barna. Rocker hver kveld da.

Jeg kan takle at vekten ikke rører seg,men OPP da. huttetu..Fikk jo frysninger der jeg stod. hehe.

Men jeg spiser masse proteiner til vanlig altså. Ofte biff,kjøttdeig og kylling til middag (og rester til andre måltider) Stekte 3 egg til frokost i en røre med litt fløte og baconost. Orket bare halve da.. hehe. Må lage meg noe mat før jeg skal på seinvakt,så da blir det vel noe kjøtt.

Vet hvordan du har det. Har selv noen kosekg. som jeg kaller det, som jeg selv vil ha bort. Er ikke overvektig, men vil ha de bort for min egen del og for velvære. Satser på at jeg har fått de bort før sommeren setter inn jeg.
Har kutta ut nesten all fløten i ukene, kun litt i helgene, Bruker CF eller rømme istedenfor + mandelmelk i kaffen. Nyter også en enkel kveldskos eller mellommåltid av 2 eggehviter , litt stevia og 30 gr proteinpulver med sjokoladesmak, nesten som sjokolademousse + at jeg har avtale med en blogger om veiedag på fredager, så det hjelper jo på

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat