Tråd: Kokosloff
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-13, 10:31   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Kokosloff

Nå har jeg laget kokosloff. (Enkel porsjon) - Jeg tror 90g kokosmel var litt mer enn nødvendig, både deigen og det ferdige brødet ble ganske smuldretørt (med "aman prana"-kokosmel og store egg) - jeg tror dette kan reduseres med ca 20 gram. Smaken, som følge av konsistensen, er på en måte mer "usøtet kake" enn "loff", synes jeg, så jeg tror kanskje at jeg ville gjort enda en endring og testet å bytte en tredjedel av kokosmelet med sesammel, feks - fortsatt hvitt og lyst, men kanskje mer nøytralt.

Men loffen etter originaloppskriften blir spist opp den, altså! Forslagene ovenfor er bare det jeg vil eksperimentere med om jeg lager denne igjen.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat