Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-09, 17:53   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Du kan få det på faktura også, tilogmed med rentefri utsettelse

Fin julegave som hint til overvektige foreldre, f.eks?

D'oh, selvfølgelig. Takk for at du minte meg på det. Det stoppet litt opp i hodet der.

Hehe, det er gave til moren min, ja. Jeg har en leilighet i kjelleren hos foreldrene mine (høres ut som jeg er den taperen, men jeg jobber på landet og foreldrene mine bor rett ved og vi har ett godt forhold) og mora mi stikker ned og lurer på hva for noe godt jeg lager nesten hver dag. Og så ser hun jo også at jeg går ned i vekt med all denne deiilge maten. Så hun har lyst til å prøve lavkarbo etter nyttår.

Og så prøver jeg å få faren min og lillebroren min også til å spise lavkarbo. Far er slank, men har psoriasis. Lillebror er 15 år og begynner å bli litt lubben og dessuten har han ADHD. Jeg har lest at lavkarbo også er gunstig for psoriasis og ADHD. Far er en lost case... "Potet er det som får jorda til å gå rundt, og man spiser ikke suppe/gryterett uten lyst brød." Lillebroren min har jeg på gli da. Men vet ikke om han har viljestyrke til å komme skikkelig inn i lavkarbokosthold.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat