Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-11, 19:45   #21
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Jeg er ALLTID veldig spent før veiedager og "lurveier" meg innimellom (Registrerer ikke det jeg veier utenom veiedagene da, som er onsdager) Og gjikk på vekta i morrest - bare for gøy - og vekta viste 86, 2kg mindre enn sist jeg veide meg Øynene trillet nesten ut av meg.. Så skal bli spennende å se på onsdag hva vekten viser da

Jeg er i ketolyse så holder meg til ca.15 karber for dagen


Wow det er jo kjempe motiverende. Jeg har opplevd det samme, at jeg har veid meg 2 dager før "veiedagen" også viser det seg at PÅ veiedagen har jeg veid ca 1kg mer enn den andre dagen

Lykke til med veiedagen din på onsdag! Jeg noterer heller ikke ned de "lureveiedagene", men for meg er det både motiverende og spennende å se hvor mye kroppen varierer fra dag til dag og morgen og kveld.

I dag var vi og spiste kinesisk, det er kjempe vanskelig å finne noe mat vi kan spise. Men jeg tror jeg greide meg greit, ble nok "litt" mer enn 20karber i dag, tenker jeg lå på ca 80 med den middagen. Men jeg hadde ikke spist så mye annet i dag. Til frokost spiste jeg en "shake" bestående av litt div. lavkarbo og fettforbrennende, da var jeg mett til klokka 3. Så drakk jeg litt vann kl 4 og klarte å holde meg til middagen. Jeg var heller ikke skrubb sulten når vi spiste middag kl 5 og det synes jeg var litt fasinerende. Jeg må nok spise litt til i kveld fordi det var ikke så mye fett i maten nå.

  Svar med sitat