Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-14, 21:24   #5
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Fitbit eller Jawbone?

Har Polar Loop og brukt den lenge.

Litt verdiløst å bruke 5-700,- på dette for min del må jeg si om skrittelling er hva man ønsker. Veldig unøyaktig og skrittregistrering er jo litt hipp som happ. Gir vel mest bare en pekepinn.

Hvis en tenker øke aktivitetsnivået og anskaffe en treningscomputer så kjøp deg heller et Polar H7 pulsbelte, eller et eller annet pulsbelte med bluetooth som kan kobles opp mot telefonen. Det er iallefall en løsning som gir deg en bedre funksjon for aktivitetsmåling siden du har skrittelling på tlf fra før.

Min mening er at Loop er morsomt den første måneden for deretter å mest bli til irritasjon når man glemmer lade den opp

Det som derimot har blitt min flotteste bruk de siste 5 mnd jeg har hatt den er å kunne følge med på søvnstatistikken min. Den er jeg blitt meget bevisst på. De dagene, ukene jeg har mer enn 8 timers søvn (rolig/urolig), er jeg mer opplagt og har mye mer overskudd til det meste i hverdagen. Så der må jeg si Polar Loop faktisk gjør noe for meg og min bevissthet. Gjør at jeg tilsteber å komme meg i seng før kl 2200 hver dag i ukedagene. Tidligere tenkte jeg faktisk svært lite over mitt daglige søvnmønster. Når man får statistiske tall på de så bruker jeg de til noe fornuftig.

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat