Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 10:29   #36
kelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 38
kelin er på en erverdig vei

Sv: Skeie ut en dag, noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Jeg hold på å få sjokk imorgest da jeg gikk på vekta +2,6 kg på 5 dager... Har skeia pittelitt ut bare... Med lavkarbo kake med litt sukker i... (og ikke mye kake, et lite stykke ganger 3 fordelt på tre dager...) Og litt frukt i godt selskap hos naboene de siste dagene i godværet.

Så nå er det total innstramming igjen, jeg som bevegde meg mot -9 kg!! Og det har tatt meg 3 mnd... Uff... Satser på at dem blir like fort borte som dem kom. Er på den tiden i syklusen i tillegg hvor jeg er mest hoven etc, rett før mensen kommer. Men alikevel!!!

Jeg opplevde det samme som du for litt over ei uke siden. Jeg var på campingtur med familien. Det ble is, pasta, potet, sjokolade, brus - jeg spiste alt jeg ville ha i 5 dager. Fredagen jeg dro var jeg 95,3 og lørdagen ei uke etter var jeg 97,8. Opp 2,5 kg! Etter ei uke med lavkarbo hadde jeg kommet meg på 94,7. Det var utrolig deilig å gå ned så fort. Det blir heldigvis lenge til neste gang, for jeg kunne jo like gjerne holdt på de kiloene (kunne jeg ikke?). Hurra for lavkarbo!!!

__________________
kelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat