Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-04, 09:03   #22
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nytt bruksområde!

Vi hadde taco til middag i går - og denne gangen fikk jeg forhindret at noen helte ut resten av "pannekakerøra" jeg hadde laget.

Har for tiden dårlig matlyst - ikke noe som smaker, men MÅ JO HA MAT!? Derfor ble det en litt brokete frokost i dag;

1 stk. soyapannekake (liten - men ikke så tynn)
strødde på revet ost rett etter at jeg tok oppi røra i panna
gjorde det samme etter at jeg hadde snudd pannekaka, men la også på litt kjøtt og la på lokk slik at det smeltet godt. Stekte litt lenge - ble sprø og god!

Spiste den med rømme og litt tacosaus og masse grønt til.

En litt voldsom frokost kanskje - men jeg syns det var veldig godt i dag, og økonomisk å bruke rester vettu!

Hvorvidt dette var et veldig korrekt sammensatt måltid har jeg ikke tenkt på - men det er det sikkert noen andre som gjør?.... Eller?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat