Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 22:58   #1
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Snus og sultfølelse

Hei, jeg har snusa i 3 år, så hadde jeg 5 mnd med røyking(siden jeg levde i japan) så fortsatte jeg med røyk da jeg kom hjem til norge, men sist uke bytta jeg til snus igjen.

Det som plager meg, er at før(da jeg spiste"vanlig") og nå når jeg spiser lavkarbo, om jeg har nettopp spist eller ikke spist, når jeg tar meg en snus, bruker jeg å få sånn sult-svie i magen. Vanligvis ignorerer jeg den, og noen ganger spiser jeg og da hender det at det faktisk går over. Kjennes ut som sult, er bare at jeg ikke burde være sulten da fordi jeg ofte nettopp har spist.

Har alltid bare tullet og sakt at "syrene i snusen hjelper på å etse bort maten i magen så jeg blir fortere sulten" ...men tviler på at det er sånn. Så fikk jeg plutselig tanken på magesår, og slikt.

Noen som vet noe for sikkert? har samme erfaringer? hadde vært motiverende å få et logisk svar så jeg vet om jeg bare burde ignorere sulten eller gjøre noe med det Å slutte med snus er ikke et alternativ med det første(regner med en del folk kanksje kommer med den komentaren, og det er fullt forståelig, men jeg er ikke klar til å slutte enda

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat