Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-11, 11:19   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Snus og sultfølelse

Nå er det lite å gå ut fra, men jeg tror IKKE du har magesår. Det har jeg hatt selv for snart ti år siden, og opplevde det som store konstante smerter, en del oppkast, masse halsbrann og magesyre opp i munnen, samt at jeg reagerte sterkt på kaffe, sterk mat, ja, og alkohol selvfølgelig. Jeg hadde i tillegg spiserørsbrokk, så det kan jo selvfølgelig ha påført meg mer smerter. Jeg røyker, men det må jeg innrømme ikke gjorde noe fra eller til for magesåret.
Det var faktisk ikke før jeg la om kostholdet til lavkarbo for snart fem år siden at jeg ble helt kvitt reflukser ...
Men det kan også være magekatarr som ikke er uvanlig med lengre perioder med mye, og ikke minst såpass sterk alkohol, og ikke minst stress.
Jeg synes du skal komme deg til legen og finne ut av det, for om det skulle være katarr, så kan det bli magesår av det, og er det magesår kan du ende opp med at det blør, og da snakker vi farlige tilstander! Legen vil uansett mest sannsynlig ved mistanke om magekatarr/sår få deg henvist til gastroskopi. Ikke utsett dette om det virkelig er plagsomt! Man kan f.eks ikke ta smertestillende ved magesår, og det er utrolig kjipt, og det tar tid og tålmodighet og noen offer å bli frisk fra det. Husker fortsatt hvor kjipt det var å bare måtte ha vondt, og ikke minst den j***ige koffeinfrie kaffen, og mat uten krydder.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat