Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 22:50   #10
Lisa-pyon
Medlem
 
Lisa-pyon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 33
Innlegg: 192
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: Snus og sultfølelse

Hmm, da tror jeg nok ikke det er magesår nei:s Leste litt ang. magekatarr også, å ser ut som om det er lite som kan gjøres med det, finnes ingen medisiner for det, må bare kutte ut det som utløser smertene(som for meg er alkohol), og siden jeg så og si er avholds når jeg bor i Oslo, tror jeg kanskje at det kommer til å rette seg opp av seg selv med litt sunn livsstil over en lengre periode, så skal jeg være forsiktig med alkololen når jeg reiser tilbake til japan etter sommern(1l vodka 70kr osv, vanskelig å finne unskylding for å ikke drikke da synes jeg)

MEn da har kanksje sulfølelsen som kommer av snus, ikke noe med magesår/katarr å gjøre likevel, for de magesmertene, fikk jeg 3 ganger i japan, på slutten etter 5 mnd med heftig drikking, etter jeg kom hjem t norge har jeg ikke drukket og ikke kjent den smerten siden. Har ikke noe særlig planer om å drikke igjen dette semesteret, ikke noe mye iallefall og ikke vodka da det har jeg ikke råd til.

Men driver å jobber med å kutte ut snusen så det problemet løser seg vel da jeg slutter(satt sluttdato 1juni , frem til da så er det nedtrapping til svakere snus(snusa jo general porsj. ekstra sterk før, nest sterkeste snusen man får tak i i norge-.-) før slutt) ....tipper dette ordner seg jeg. Men takk for svar alle sammen

__________________
Delmål: 70kg nådd!


Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat