Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-08, 18:32   #11
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hekta på vekta

Jeg veier meg hver dag. Men jeg skal kjøpe meg ny vekt, for jeg varierer så mye på den jeg har nå. For det første viser den 3 kg, sånn sirkus, for mye. Men jeg vet ikke, hadde ikke deppa om jeg gikk opp 300 gram på en dag, men her er det snakk om 3-4 kg i løpet av syklusen! dvs i løpet av en uke er jeg opp 3-4 kg, også ned igjen i slutten av uken.
Jeg har tolket det dithen at det er syklusen eller andre ting, men har fått høre at det er ganske store svingninger. Men jeg tror det kan være den dumme vekta jeg fikk fra bokklubben....
Tenker å kjøpe meg en sånn vekt som viser kg, fettmasse og muskler. Må jo ha kontroll på dette uansett. På tilbud på life, 700,-
Og om jeg veier meg hver dag da, tja, tror det. annenhver dag kanskje...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat