Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 20:41   #480
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: PCOS skravletråd

Såeh... jeg fikk mer eller mindre diagnosen PCOS av fastlegen min for 3 (kanskje 4?) år siden ca. Siden har jeg gått ned i vekt og mensen er mer eller mindre i balanse. Hjemme i Norge har jeg aldri fått noe særlig informasjon eller råd fra leger om PCOS, så... jeg har fått meg legetime på mandag. Mistenker at det kan være PCOS som skal ha skylden for at jeg har sluttet å gå ned i vekt. Men, jeg vet egentlig ikke hvilke spørsmål jeg bør stille en gang. Bør jeg be om metformin kanskje? Har kanskje behov for p-piller i tillegg, så... kanskje går dette an å kombinere.

Rant over.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat