Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 22:32   #25
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Hei
Sender over en klem til deg og håper virkelig at du får hjelp hos Willumsen!
Jeg har PCOS, og begynte med Metformin da jeg ikke gikk ned noe på tross av lavkarbo og trening. Begynte med Metformin, og da begynte vekta å gå ned, ikke fort, men ca 1-2 kg i måneden.
Så for nesten to år siden slappet mann og jeg litt for mye av (hvorfor være forsiktig når man mest sannynlig ikke blir gravid), og vips, så var jeg gravid og har nå en herlig ettåring Legen på Lindbergklinikken anbefalte meg metformin i svangerskapet, og jeg tok det helt fram til fødselen. La ikke på meg mer enn nødvendig, og npoen måneder etter fødselen var jeg tilbake der jeg var før jeg ble gravid.
Jeg er nå normalvektig, har en normal forbrenning, normal syklus, mindre hårvekst og bare litt stor mage , men det har tatt fire år å komme hit.
Ønsker dere lykke, lykke til, alle som prøver å bli gravide.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat