Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 23:16   #5
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye uvaner etter 21 kg ned:)

Jeg kjente meg igjen i en del, særlig det med speil og vinduer

Jeg har også fått større utgifter på klær, fordi det er utrolig gøy å handle plutselig.

Har også blitt mye mer sosial og omgjengelig igjen, og merker at jeg lettere blir kjent med folk og tar lettere kontakt enn før fordi jeg ikke skammer meg over meg selv.

Men en uvane som jeg må passe meg for, er at jeg har så lett for å dytte inn i alle samtaler som omhandler trening eller kosthold hvor bra lavkarbo er. Nesten så jeg kanskje kan virke litt bedrevitersk til tider, og jeg liker ikke folk som er sånn og vil ikke være sånn selv, jeg er bare blitt så engasjert på vegne av dette kostholdet. Samboeren min er temmelig lei av å høre om det, for å si det sånn. Vi hadde en stor krangel her fordi jeg mente at brød ikke var bra, og da ble han kjempeprovosert. Må bare legge til at han har støttet meg hundre prosent hele veien. Jeg blir som sagt bare litt for engasjert innimellom og renner over av ting jeg har lyst til å dele fordi lavkarbo har snudd livet mitt og det er kanskje ikke alltid like bra

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat