Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 07:11   #15
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har syklet Rallarvegen og har tips, råd og informasjon de vil dele?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Vi tenkte vi skulle leie sykler, så det kan kanskje bli litt vanskelig... Broren min mente at jeg burde ta med min egen setepinne (heter det det?) og spørre om å få bruke den, men det syns jeg blir litt tungvint. det er jo 20.000 mennesker som sykler den ruta hvert år, så da må vel jeg også få det til uten alt for mye styr - tenker jeg Eller?

Hvis du er en del høyere enn meg så går det sikkert greit, jeg trenger så liten sykkel at jeg ikke hadde vært sikker på at det var tilgjengelig. I fjor tok jeg i bruk en sykkel jeg ikke hadde brukt på lenge og etter kort tid fikk jeg smerter i begge hendene. Etter å ha regulert styret litt og fått setet 2 cm (!) lengre frem forsvant smertene - det er ikke mye som skal til ofte. Så jeg hadde ikke gått for en leid sykkel på en slik tur, men om du er mer robust enn meg så går det sikkert bra.

Jeg ville tatt en telefon og spurt om du kan ta med eget sete m/setepinne, det var en god ide. Å skulle sykle langtur på et helt ukjent sykkelsete kan bli en lite trivelig opplevelse... Men det kan jo gå helt fint også.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat