Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-16, 11:10   #1
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Treningsutfordring: kondis til sommeren 2016!

Jeg skal ha meg kondis, for den jeg har pr i dag er ingenting å skryte av. Noen som blir med på å backe opp og motivere til trening dette første halvåret av 2016?

For min del er trening noe som gjør meg skikkelig anpusten, og som får pulsen godt opp, så små spaserturer der jeg ikke får opp pulsen teller jeg ikke inn her.

Hovedmålet mitt er å gå på fjellet til våren og sommeren, for har flere store/ lange fjellturer som det virkelig er på tide at jeg får gått. Drømmen er de store toppene i nærområdet; Skårasalen, Saksa og Slogen, og å klare gå gå de turene sammen med andre i familien, og ikke henge bak og puste som en hval slik jeg gjorde bare vi skulle gå opp trappene til fjellstua i Ålesund i september. Selvsagt så vil jeg gå mindre turer også, her er jo et eldorado av både små og mellomstore fjellturer her på Sunnmøre.

Min plan er kondisjonstrening minimum to ganger pr uke, helst tre om jeg får det til. Meldte meg inn på treningssenter i går, og gjennomførte 60 minutt med spinning. Det var deilig å kjenne at pulsen økte, og at jeg hang med hele veien, selv om det er over 3 år siden forrige spinningtime!

Flere som vil drive med kondisjonstrening fremover? Heng dere på!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat