Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 15:32   #28
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

For meg ser det ut til at de er minst seks sju uker gamle, så jeg tror kanskje ikke det er tilfelle?!
Det er dessverre ikke uvanlig at folk gjør sånn.
Husker fra i forfjor sommer da noen hadde putta en voksen katt i en bowlingbag og kasta ut i skauen. Den hadde ligget dagesvis i solsteken, og det var bare pels, bein og tenner igjen.

Joda, det hender kattemor flytter så store kattunger også, så det kan jo hende de var på flyttefot.

Den saken med katten i bowlingbagen var ikke så langt herfra og det var helt grusomt! Katta må ha lidd noe forferdelig og den hadde vel klort potene til blods for å prøve å komme seg ut av den tjukke bagen. Det hadde jo vært mer humant å bare slippe den ut der da - det var ute i skogen så kanskje den hadde funnet seg et annet hjem!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat