Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-04, 14:41   #8
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Det er vel naturlig at uvitende folk stoler mer på en fagperson enn en forståsegpåer . Det er liksom ikke lov å finne ut noe av seg selv for det er legen sin jobb det

En sykepleierstudent sa til meg en gang at hennes ernæringslærer hadde sagt at det var unødvendig å ta tran for folk fikk i seg nok fettløselige vitaminer fordi de spiste så mye annet fett. Jeg ble helt himmelfallen og forklarte henne at det ikke var på grunn av vitaminene at folk bør ta tran men på grunn av fettsyrene. At folk flest får i seg nok Avitaminer er greit nok men Dvitaminer får folk for lite av for ellers så hadde ikke Tine fått lov til å tilsette Dvitaminer i ekstralettmelk

Jeg tror faktisk at jeg klarte å overbevise henne

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat