Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-06, 19:33   #1
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent
Post

Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Klikk bildet for større versjon

Navn:	   hestestaevner7.jpg
Visninger: 492
Størrelse: 43,9 KB
ID:	   1968
Tenkte jeg skulle forsøke å lage en form av treningsdagbok frem til NM i august. Bildet som er her, er fra NM for handikappede grad IV i begynnelsen av Juli 2005. Der var jeg 5 kilo lettere enn det jeg var når jeg begynte med lavkarbo/skaldeman dietten. Når jeg så bildene og videoen fra NM bestemte jeg meg for at nå må jeg ned i vekt. Så jeg meldte meg inn i VK på VG, som jeg skrev i min introduksjon, dessverre la jeg på meg 5 kilo da men nå er jeg tilbake der jeg var på bildet minus 1 kilo til

Dette er babyen min som virkelig hver eneste dag får meg til å kose meg når jeg trener, han er den som gjør de vanskelige dagene enklere og legger noe ekstra til de dagene som er bra.
Klikk bildet for større versjon

Navn:	   Rocky pocky 1018.jpg
Visninger: 700
Størrelse: 27,1 KB
ID:	   1972

Så her blir det en dagbok som består mye av mat, kilo, frem og tilbake ganger, men også mye Rocky. Jeg ønsker at dere alle har en eller annen ting, enten det er menneske eller dyr, hva det enn er håper jeg det er noe som støtter de tunge dagene.

Jeg har 4 kilo jeg skal ned innen første helgen i Mars, da er det rekrutteringssamling i Drøbak for handikappryttere, så det er ihvertfall mitt delmål i første omgang.

Jeg lover både meg selv og alle dere oppmuntrende brukere av lavkarbo at det målet skal nås

Ved hjelp av dere alle brukere her, og denne "mannen" Navn:      8247_3.jpg
Visninger: 1973
Størrelse: 3,6 KB
at det skal gå.

Så har dere lyst å være med så heng på sa vel Askeladden, og det får bli slutten på denne begynnelsen mot målene

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone

Sist redigert av Caxa : 14-02-06 kl 09:17.
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat