Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 13:22   #16
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Den testen som er gjort er en belastningstest hvor de gir meg visse matvarer i form av en pirke prøve på underarmen, og så ser de hva jeg reagerer på. For min del var det hvete, gjær, sukker, diverse frukter og tilslutt når de la på banan endte jeg med å få et allergisjokk og fikk antihistamin sprøyte. Da ville de ikke teste meg mer

Siden du har barn har du tenkt på å prøve Progesta Care? Siden vi overvektige ofte får nedsatt progestoron dannelse i livmoren etter fødsler er det en flott krem å bruke, du får den i de fleste helsekost butikker eller kan bestille den via nettet.

http://www.progesteron.no/

Du finner endel om det her.....

Det som skjer i kroppen om du spiser noe den ikke skal ha er at den beskytter seg ved å lagre vann, denne kremen kan motvirke det. Siden du la på deg, finns det sikkert matvarer du ikke bør spise selv om de er "godkjent lavkarbo". Det er da kroppens beskyttelse som slår inn. Ett annet råd jeg kan gi er å prøve olivenblad tabeletter, sånn at du får reparert eventuelle "sår" i tarmene dine, spesielt om du har spist mye sukker, penicilin o.l

Jeg er ingen ekspert på sånne ting, men ta kontakt med Karin, hun er veldig trivelig og skikkelig flink til å finne det som passer for enkelt individene.

Lykke til i morgen!!!!!!!!!!!

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat