Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-08, 22:38   #4
Franskloffen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 49
Innlegg: 36
Franskloffen er ny på veien

Sv: Hormonell eller noe annet feil?

Takk for oppmunring, jeg hadde lite motivasjon i helga, spiste for mye gjorde jeg også. Allikevel var jeg et halvt kilo mindra på veiinga i morres, så jeg ble i litt bedre humør.

SKal finne kalium og kalsium og krom her, noen må jo ha det. Jeg syns det er mest slankepiller i hyllene for tiden, men det er vel det folk kjøper.

For å gi eksempel på en dags meny:
frokost - 3-4 egg og 100 g bacon
mellommåltid - noen sneier tørket pølse med 0,8 % kh i
middag - forrett(ja bor i Frankrike, her er det ofte forrett hihi) salat av avokado, agurk, fetaost, sjalottløk, evt salat, evt 1 skive tomat, pleier å bli 2-3 kh
hovedretten er ofte kjøtt og enten blomkål/broccoli graitnert i fløte, eller grønne bønner, da spiser jeg så mye jeg kan for å fylle opp kvoten for dagen.

Middagen er siste måltid, vi spsier seint. Blir jeg søthungrig etterpå tar jeg meg en kopp te med 2 suketter(aspartam) i. Drikker ikke vin eller lightbrus for tiden, gjorde det til å begynne med. Jeg prøver å drikke mye vann i løpet av dagen, men får det ikke til, drikker til maten bare (2-3 glass).

__________________

Franskloffen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemann Svar med sitat