Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-11, 09:22   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix (igjen)

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

Når det gjeld måling so blir det i 22 tida medan siste måltid har vært inntatt i 17-18 tida
Ja eg kan ikke klage på reslutatet, høgda mi er 166cm, men det som er so pussig er at stixen plutselig er blitt neg, men det kan no vere at eg har hatt mens da?

Ja, det er en mulighet! Men ikke tenk så mye på det! Jeg prøver å anbefale folk å teste med sticks minst mulig, og lytte til og 'kjenne' på kroppen mest mulig .
Med 67 kg på 166 cm er du normalvektig. Klart, jeg vet jo ikke mye om kroppsbygginga di, men det kan hende du ikke går ned mer i kilo, men bare kommer mer på plass i kroppsammensettinga di (fett/muskler).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat