Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 18:30   #11
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Trenger motivasjon.....

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

...
Men jeg vet jo at det er bra for meg, men man blir farget av folk som er mye kompetanse om mat og er slanke!
...

Mange som har studert ting og som tror de har fakta... Vi godtar litt for lett det vi får servert tror jeg!? Hjelper ikke lese 20 - 40 - eller 100 bøker om samme tema dersom de bare har litt av sannheten i seg vet du
Lykke til med din vei, blir nok bra!

Sitat:

Alle andre er så flinke og motivert, mens jeg er motivert i 4-5 dager! Har fått negativ tilbakemelding av en ny venninne av meg her som er sykepleier at jeg måtte ikke begynne med Ketolyse, det var for lite dokumentasjon om hva som skjer med kroppen i det lange løp. Det samme sa ei som driver med kosthold og ernæring. Hun nevnte også at Atkins døde feit og fettet hadde tatt livet av han.

Er vel mange som sliter litt med motivasjonen innimellom... og da legger man kanskje ekstra merke til de andre som "fikser alt"? Bare for å dytte seg selv litt mer ned liksom
Vi har mange myter, og når de gjentas ofte nok så tror vi lettere på de. Ser den om Atkins død er forklart allerede
Mye kunnskap her inne og kanskje noen myter også... ?
Jeg har i alle fall stadig skiftende "sannheter" om hvordan kroppen fungerer. Funker ikke teorien - er det ikke nødvendigvis kroppen min det er noe galt med - heller teorien ... tror jeg og det at min kropp er unik, og det er alle andres kropper også - selv om vi har masse likt litt filosofisk i dag ja


Lykke til en gang til !!

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat