Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 17:27   #33
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - hvor mange kalorier? Man skal jo ikke telle?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan er proteinmengden din da?? Spisdegslank er jo mindre fett men greit medproteiner er det ikke?

Alt står i innlegg #1. I går hadde jeg ca 130-140 g protein og det er en typisk dag for meg. Spis-deg-slank har lite fett og lite kalorier og ikke mye av noen tingen men det fungerte ihvertfall for meg.

Slutta for jeg ble så lei av ferdigmaten og ville begynne å lage mat selv. Jeg likte det jeg leste i ketolyseboka og begynte derfor på ketolyse . Etter at jeg begynte på ketolyse har det gått skeisen og den eneste forklaringen jeg har er kalorimengden/fettmengden. Har dermed prøvd å ha en kalorikontrollert versjon av ketolyse, men det har jo tydeligvis ikke vært særlig vellykka for jeg er konstant sulten

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat