Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 20:37   #6
Mistique
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 48
Innlegg: 7
Mistique er på en erverdig vei

Sv: Hjelp!

Hei!

Takk for svar )

De rundstykkene jeg baker er Veggpryd sine:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23757 Jeg syns de er veldig gode, og fungerer fint som brøderstatning. Et slikt rundstykke deler jeg i 4-5 deler og har godt med smør og ost på. Annen mat til lunsj kan bli vanskelig til tider, da jobben er hit og dit i møter. Men skal prøve å få til en salat i ny og ne.

I dag er jeg oppe i ca 13 karber, da jeg lagde meg tacosalat. Ble kjempe overrasket over hvor mye karber det er i rømme med hvitløksdipp. Hehe.... Så den ga meg faktisk over 6 ekstra karber i måltidet. Tok ikke SÅ mye altså Og spiser jeg et måltid med f.eks blomkål så kommer jeg fort opp i karber.

Det kan være at jeg ikke spiser nok, men jeg har vel aldri spist så mye mat egentlig. Men overvektig er jeg allikevel Og jeg trener fast, og har gjort det i mange år nå.

Hvorfor gjør brøderstatning at dere ikke går ned i vekt? Hva spiser dere isteden? Blir dårlig med tid å steke lapper/pannekaker osv. på morgenen. Jeg står tidlig opp, bl.a for å trene før jobb. Må være noe enkelt og raskt. Har lest masse på oppskrifter, men havner på "rundstykker" som det enkleste for meg.

Jeg tar vitaminene som hører til ketolyse-dietten. Er ikke like flink til å ta alle tablettene hver dag, da jeg glemmer de

Tusen takk for at dere svarer meg, og kjempe takk til alle som legger ut oppskrifter. Hadde aldri gått uten deres hjelp!

__________________


Mistique er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat