Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 12:58   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!

Jeg synes maten din ser kjempebra ut! For ikke å snakke om smakfull og spennende, kudos!
Som flere nevner over her, det er ingen fasit for hvor mye man går ned i vekt når.
Enkelte kan også ha plager i kroppen, sykdommer etc som kroppen endelig har en sjanse til å fikse opp i når man kutter ned på på rask energi i form av sukker og mat som blir til sukker i kroppen (brød, pasta, ris etc) som kan gjøre blodsukkeret og hormonene ustabilt, og at den gjør det før vektnedgangen synes. Men om du føler deg vel med kostholdet, og det smaker bra så håper jeg at du klarer å slappe av, stress er nemlig også en stor partystopper. Mange har indre stress de ikke merker en gang som kan utløses av all verdens ting.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat