Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 10:07   #56
Bolla Piggsvin
Medlem
 
Bolla Piggsvin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 58
Innlegg: 113
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Nille

Skjønner hva du sier, og er stort sett enig. Men å sammeligne Atkins og Herbalife blir vel å trekke det litt langt ?? Det kommer an på hvordan man GJØR Atkins vel ? Jeg maser stadig om at folk skal spise grønnsaker og gjør man Atkins riktig SKAL man spise masse grønnsaker - og kutter de stadig inn til benet med grønnsaker og fyller på med protein og fett, ja da tør jeg påstå at de IKKE gjør Atkins, men sin egen versjon. Hva de nå kaller det for kan ikke Atkins lastes for

...og Atkins vedlikehold er jo i praksis mer likt Lindberg enn noe annet - er det ikke ?
(OK, ikke om man har lest den norske utgaven som er basert på 1992 utgaven av originalen da.... Det er store endringer bl.a. ang. fett i 2003/03 utgaven av DANDR)

Det står faktisk i Atkins' sin bok at hvis man ikke kommer i ketose på induksjonsdietten, så skal men kutte helt ut grønnsaker en stund. Men eller er jeg personlig enig med Nille, jeg synes tvert imot vekten stopper eller øker når man ikke spiser grønt i det hele tatt. Har dere forresten prøvd blomkålstappe: Kok blomkål ganske mør, mos den (gjerne med stavmikser) og bland i GODT med smør. Krydre etter smak; gressløk eller muskat f.eks. Mye bedre enn potetstappe!

__________________


Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat