Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-17, 21:55   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lifesum viser feil? Hvordan få i meg mer fett (tåler ikke egg og melk)?

Fet kokosmelk inneholder riktignok 1,5 g kh/100 g, men den inneholder også 3 ganger så mye fett som den magre. Hadde tenkt å foreslå avocado, men ser at det ikke går. Er det ikke macademianøtter som er så voldsomt kaloririke? Penøttsmør?

Er det nødvendig å være så utrolig nøye at man regner noen få gram for mye? Siden du trener mye så trenger du mye (og riktig) næring også. Mange gjør faktisk den feilen at de spiser for lite i forhold til hvor mye de trener. Kjenner igjen det du sier om tunge bein, jeg ga opp å ligge så lavt som jeg gjorde på karbene (ca. 40 g / dag) etter å ha prøvd i et halvt år, det funker bare ikke for meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat