Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 11:08   #37
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hvem er det du vil kommunisere med ? de på Ketolysedelen av forumet ?

Når du logger deg på får du frem førstesiden av forumet. Under der navnet ditt står (det du bruker her inne) står det:

Til forumet - trykk på den

Da får du frem oversikten over alle delene/områdene av forumet, hovedområder og underområder.

Først kommer Velkommen til Karbojunkie, og lenger ned Kosthold og helse.
Under kosthold og helse finner du Spørsmål og svar (der du er nå) og forskjellige kostholdsfilosofier. Bl.a. Ketolysekuren.

Velg Ketolysekuren. Da kommer du inn i området som er kun for Ketolysekuren. Du kan velge Ny tråd - da lager du ny tråd, eller du kan velge å klikke på en av de eksisterende trådene og svare/spørre ved så å klikke på post reply eller svar.

Ønsker du å presentere deg går du til Introduksjoner som ligger under Medlemsonrådet litt lenger ned på oversiktssiden nevnt over.

Ønsker du å opprette en journal, åpner du en ny tråd under medlemsområdet og Min journal.

Det er ganske lett når du kommer inn i det. Jeg er medlem av flere forum i inn- og utland og de fleste er bygget opp på samme måte.

Trist om du gir opp før du har prøvd.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat