Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-07, 00:55   #23
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

Men mener Torkil det samme som Lutz, at vi ikke er "avhengige av frukt og grønnsaker for å skaffe oss vitaminer og mineraler" ?

Akkurat det kan jeg ikke uttale meg så mye om, husk jeg følger ikke hans kostplan som sådan, selv om den mer eller mindre er lik det lavkarbokostholdet jeg følger.

Torkil er ofte innom dette forumet, så jeg anbefaler dere i såfall å stille spørsmålet direkte til Torkil inne i Ketolyseforumet her inne. Han er flink til å svare på spørsmål som kommer opp her inne.

Tror nok det er den beste måten å få et mest mulig eksakt svar på det spørsmålet, men jeg er av den oppfatningen at han ligger ganske så nære Lutz i dette spørsmålet, som jeg har skissert og forklart tidligere i denne tråden.

.


Sist redigert av Ziggy : 13-03-07 kl 07:21.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat