Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-07, 08:35   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nå må jeg spørre dere proffer" hva jeg gjør galt

Bee har rett med tanke på det med jojoslanking. Mange kan nok ha "slanka i stykker" metabolismen sin med sultekurer o.l, men det betyr ikke at alt håp er ute!
Det kan da for enkelte ta litt lenger tid å komme i gang, og dersom man har insulinresistens, så skal det ofte litt mer til, det vet jeg av erfaring. Jeg hadde nok å ta av i utgangspunktet, men jeg har smørt meg med tålmodighet fordi jeg visste det ville gå saaakte med mine stygge insulinnivåer, og jeg har brukt snart et år på å komme så langt som jeg har gjort, og jeg er kanskje to tredjedeler på vei. Men jeg er tålmodig, og tenker at det gir hodet mitt (og ikke minst huden) en ekstra sjanse til å følge enda bedre med.
En annen ting er at man bør gi dietten flere måneder før man avgjør om den fungerer for deg. Lavkarbo er nok nødvendigvis ikke for alle, men for de aller fleste vil jeg tro. Og det finnes jo flere som har hatt stor suksess med GR og lignende, men det innebærer én spesiell faktor for å lykkes, nemlig å aldri falle tilbake til gamla vaner. Det er dødskysset for en hver diett. Slanking uten varig kostholdsendring er meningsløst.

Ønsker deg lykke til! Det løsner nok etterhvert!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat