Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-15, 06:53   #233
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av LykkeligSomLiten, her.

Hei dere kjempeflinke folk! Kan jeg også henge meg på også?

Jeg er en jente på 28 år som har jojo-slanket meg så lenge jeg kan huske. Nå over jul nådde jeg ny rekord. Jeg var 73 kg, og 160 høy.

Jeg begynte forrige mandag med lavkarbokosthold, og har sniklest her inne på tråden deres hver dag Det har hjulpet mye!

De første dagene gikk jeg ned hver dag, og på lørdag morgen hadde jeg kommet meg ned til 70.0 kg (yay!). Men nå ligger jeg bare og duver på 70,0-70,4, kommer meg bare ikke videre ned.....

Er dette vanlig?

Ikke si at du har gått ned 3 kg på en uke og depper fordi vekta ikke fortsetter å rase ned? Det er mest vann i begynnelsen og det er helt vanlig at det går litt saktere enn det. 0.5-1 kg i uka er mer passe.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat