Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-05, 16:51   #26
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Mettet fett en ikke sundt, spesiellt bearbeidet sådant det er godt dokumentert. MEN det gjelder i et sundt kosthold. Er man på ketolysekuren og spiser mye " usundt" fett, går likevel totalkolesterolet ned , HdL ( det gode kol) økes og LdL ( det farlige) reduseres !
Av de 50 første som jeg sjekket grunndig gjaldt dette for ALLE , untatt to. Jeg sjekket dietten deres. De spiste ikke grønnsaker og salat !!!!! (Egg og bacon til frokost, grillkylling til lunsj, biff til middag, ost til kvelds). Det er viktig med vitaminene og mineralene i grønnsaker og salat for å få en gunstig forbrenning.

HVennlig Hilsen
Torkil

Kanskje det er på tide at WHO advarer mot å hoppe over grønnsakene

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat