Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 15:32   #2
Aisen
Juniormedlem
 
Aisen sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Aisen er på en erverdig vei

Sv: Skal - skal ikke på lavkarbo?

Dette er det delte meninger om her inne. Noen trenger ikke telle kalorier i det hele tatt, mens andre må følge med litt. Jeg er helt fersk på lavkarbo (noen få uker). Har ikke rast ned, men gått ned ca 2 kilo på 3 uker omtrent. Jeg har vært jojoslanker siden jeg var 18 år og egentlig var normalvektig, og etter et unevnelig antall slankekurer ala GR hadde jeg ikke to kilo å ta av lenger, men minst 32, og nå er jeg 45 år. Jeg har valgt å legge meg på ca 1500 kalorier om dagen. Det føles helt kokko for meg og ikke se på kaloriene, men forskjellen fra før er at nå ligger jeg på 1500 kalorier uten å være sulten en eneste gang gjennom dagen. Før sultet jeg meg og sprakk til slutt på de samme 1500 kaloriene. Maten jeg spiser nå metter faktisk . Jeg tenker ikke på mat, har ikke søtsug og har et overskudd jeg ikke kan huske sist jeg hadde. Jeg vet ikke om dette passer alle, men jeg har fått en ny "vår". Huden har blitt bedre, og psoriassisen som jeg har slitt med helt siden jeg var 11 år har blitt så og si helt borte .
Jeg har surfet rundt på forumet her en hel masse, og lært utrolig mye av det. Her er det gode råd og oppbacking jeg aldri har sett maken til før. Ikke skrevet før selv, men klarte ikke la være når du spør så konkret. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd. Angrer på at jeg ikke visste om dette for 20-30 år siden, men det er aldri for sent...

__________________



Aisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF <40 gram Svar med sitat