Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 18:15   #7
Aisen
Juniormedlem
 
Aisen sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 29
Aisen er på en erverdig vei

Sv: Skal - skal ikke på lavkarbo?

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har søtsug, jeg bare nyter det

Kanskje fordi jeg alltid har vært en potetgull/salt lakris-person, og så lenge jeg kan spise baconsvor og en pose store IFA en sjelden gang så holder det. Jeg har nok også spist meg stor på pasta og brød fremfor søtsaker.

En typisk lørdagskosdag for meg består gjerne i at jeg og sambo dekker på et gedigent sent frokostbord med helfet ost, bacon, egg, agurk, litt salat, te, kaffe og kanskje et lavkarboknekkebrød eller to (oppskrift her inne... namnam). Spiser så mye jeg har lyst på og tenker ikke på kalorier eller begrensninger. Dette gjør at jeg er veldig mett til det er passe å spise middag.
Eksempelvis hjemmelagde greske kjøttboller med tzaziki og gresk salat, lavkarbopizza, skikkelig kjøttstykke med salat og kryddersmør, tacos med "osteskjell", Lasagne med squash isteden for pasta. Masse godt, men det er mektige helfete ting, så mengdene stopper liksom seg selv. Jeg er faktisk i ketose, men det har bare blitt sånn. Prøver å holde meg under 40, det er målet, men det har nok blitt litt mindre likevel. Jeg har også kommet igang med trening igjen etter en prolaps, og jeg synes det funker også. Jeg aner jo ikke om jeg mener det samme etter månedsvis på dette, har jo mindre erfaring enn de fleste andre her inne...

Jeg tror mye av cluet er å få i seg nok fett slik at man ikke blir gående sulten.

__________________



Aisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF <40 gram Svar med sitat