Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-09, 19:15   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Egenkomponert lavkarbo?

Hei,
Jeg tror ikke akkurat du banner i kjærka med å ta opp dette spørsmålet. Selvfølgelig kan man kjøre egenkomponert, men jeg vil tro at de som har fått det til å funke med egenkomponert er de som har gode kunnskaper inn i temaet lavkarbo.
Det er ulike retninger innen lavkarbo og de varierer i henhold til hva man kan spise og hvor stort karbohydrat inntaket bør være. En gjentagende utfordring her inne i forumet er når de med egenkomponert spør om ditt og datt er lov/tillatt. Har man komponert sin egen filosofi så er man jo strengt tatt ”eksperten” på den.
Det er spesielt dersom man ønsker å oppnå en god progresjon i vektnedgangen jeg ser at de aller fleste her inne vil anbefale at man leser seg opp på en filosofi og følger den. Kunnskap er makt, så når man kan mer om lavkarbo generelt og sin egen kropp spesielt så kan man eksperimentere fram en egenkomponert versjon som passer egen kropp og livsstil.
De fleste her inne har slanket seg flere ganger i løpet av livet og ønsker ikke at noen skal mislykkes pga mangel på kunnskap om lavkarbo da det er mange fallgruver her for en nybegynner som vil kjøre sitt eget løp.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat