Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 19:27   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er vanlig å føle seg "kvalt" når man stresser. Det er muskler i halsen som kan trigge kvelningsfornemmelser. Derfor mange med angst føler at de kveles.. Jeg får også ofte denne kvelefølelsen når jeg stresser. Derfor er massasje av disse halsmusklene også endel av den behandlingen jeg får hos manuellterapauten.

Jada, det skjønner jeg. Men jeg er sånn når jeg ikke er stressa også, det blir bare verre når jeg er stressa. Og å massere halsen min er uaktuelt. Etter at spesialisten min, Willumsen, undersøkte halsen min for knuter, så var jeg så støl at jeg hadde vondt for å prate/le i flere dager, og jeg kunne i hvert fall ikke ta på den. Jeg har knuter og de er vonde å ta på ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat