Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-11, 08:55   #3
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Hei! Så stas, skal bli trivelig å ha en som ligner på meg å følge!

Jeg har hatt veldig nytte av å lese Skaldemans første og største bok "spis deg slank". Der lærer mann så mye om grunnene til at han har satt de begrensningene i forhold til hva man bør spise (i følge han). Det gjorde det iallefall mye lettere for meg å bli motivert til å endre kosten så drastisk. Jeg vil iverfall ikke nå i begynnelsen bruke masse substitutter som søtningsstoff, proteinpulver etc men spise naturlig mat som han anbefaler. Jeg får søtsug om jeg spiser for mye søtningstoff og det kan stoppe vekta også. Du har jo gått ned like mye som meg så kan være at de dagene på den dietten førte til mye vanntap og at du har lagt på deg litt av det igjen?

Ps: den lav-GI-boka er også utmerket altså, jeg har den også, men følte jeg måtte kunne mer og da er den store boka fin! Man blir bombardert med gode råd både i media, av venner og på nett etc. og det er jeg glad for! Men liker da å hele tiden lese litt i bøkene hans for å ikke begynne å rote med hva han mener og andre mener, for jeg vil følge hans råd slavisk nå de første mnd. Føler det blir riktigst for meg Savner å spise bær f.eks men vet jo da etter å ha lest Skaldeman at da trykker jeg på fettlagringsknappen i stedet for fettforbrenningsknappen og det vil jeg jo ikke!

Uff, ble skravlete her nå, men dette var et hei fra meg iallefall!

Flere der ute som vil henge seg på?

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat