Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 20:56   #45
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.

Ja, du har helt rett - er jo endel jeg kan spise....bare fokusere på det..
Det er treretters meny som er ferdig tror jeg(var ikke på akkurat det møtet hvor de bestemte mat)...tenker at svineribbe inneholder mye fett...men jeg skal jo egentlig ikke henge meg opp det. Skal slutte å bekymre meg jeg...et glass vin kan jeg jo ta også...hmm. Potetene klarer jeg fint å holde meg unna...

Fint at det ikke gjorde noe at jeg reklamerte..
(PS ! ..er forresten vestlending/stril jeg også...bare bor i Oslo)

Ja det er lett å tenke "kan jo ikke spise det og det og det...." men norsk julemat er jo kjøtt eller fisk med tilbehør - og vi kan jo spise både kjøtt, fisk og det meste av tilbehøret
OG vin til selvsagt
Ellers så e æ trønder altså, men har strandet her vest pga kjærligheten da vet du

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat