Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 09:39   #16
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: IKKE vær denne fyren (litt humor må man ha)

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Nei, det er viktig for meg å bruke de musklene som skal brukes til å løfte.
Jeg vet av svært får løft man kan ta med ansiktsmuskelaturen.

Men, mener du at du får noen effekt av å se ut som en rosin, så må du gjrene det.

Vel - nå ble jeg brått veldig akademisk interessert i hvordan dere ser ut når det gjelder som mest i senga...

Det er velkjent at man ikke løfter med ansiktet - men det er også velkjent at det man gjør med resten av kroppen gjerne fører til ulike uttrykk i ansiktet. Spørsmålet blir da gjerne "bør man avse krefter til så se ut som et blankt ark mens man løfter tungt?"

Og bør kvinner inneha samme uttrykk når de føder, som når de stryker klær?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat