Tråd: Ridebukselår
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-11, 09:59   #6
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Ridebukselår

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Men det er de største muskelgruppene som det er mest fettforbrenningseffektivt å trene, nemlig lår- og setemusklaturen...
Selvfølgelig er det beste å trene alt, men jeg hare en kullsviertro på at det vil ikke bli en markant skjevfordeling i kroppens proposjoner om man konsentrerer seg om rumpe/lårtrening en stund .

Nemlig, det er de største muskelgruppene som brenner mest fett, og hun er jo forøyd med overkroppen men kommer til å fortsette å forbrenne fett der også selv om det er musklene i underkroppen hun trener. Derfor sier jeg at hun bør ikke trene BARE underkroppen for hun får nok et jevnere resultat dersom hun også trener overkroppen. Hvordan man skal proporsjonere kroppen med muskler kommer såklart best frem når man har blitt kvitt alt overflødig fett.

Mange kvinner er også i utgangspunktet alt for svak i armer og overkropp i forhold til underkroppen, men jeg har inntrykk av at du Gracella er rimelig sterkt, og du er jo også veldig bra proporsjonert!!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat