Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-08, 13:52   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Trenger hjelp til start på Fedon

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

- Mandag og onsdag trener jeg fra 19.00 - 20.30, er det lurt å kutte ut mat etter den treningen, eller kan jeg spise noe lett som en frukt eller smoothie?? Har som regel ikke så veldig matlyst etter en trening.

Hva trener du da? Uansett bør du få i deg noe etter trening - men liker du smoothie, så syns jeg det er et godt alternativ hvis man egentlig ikke er sulten. Personlig bruker jeg proteinpulveret "Protein Delite" som jeg kjøper fra www.Proteinfabrikken.no rett etter trening, eller som en forsikring på at jeg får i meg nok proteiner hvis matlysten er dårlig.

Bare spør mer hvis du lurer - svarer jeg ikke her, så send meg en PM. Jeg klarer ikke å få med meg alt som skjer på forumet, for det er så mange her

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat