Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 10:53   #14
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Har nesten ikke gått ned noe

Helt greit å være utålmodig, det er vi vel alle. Selv skulle jeg helst vært 30 kilo mindre i går Men det er en forskjell på å være utålmodig og å faktisk forvente seg å gå ned kilosvis i løpet av en liten uke og å lete etter hva man gjør feil omtrent før man har begynt.

Jeg syns jeg ser mer og mer eksempler på det i forumet med at folk leter febrilsk etter hvor man kan gjøre endringer i kostholdet fordi vekta har stått stille eller "bare" gått ned noen hundre gram i løpet av den siste uken eller to når det eneste man gjør galt er å ikke forstå at ting kan ta tid.

Nettopp derfor syns jeg også det er litt viktig at man påpeker at det er de færreste som går ned kilosvis i uken (heller ikke den første uka) sånn at nybegynnerne slipper å komme inn med urealistiske forventninger om å rase ned i vekt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat