Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-14, 06:55   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Angående partystoppere

Opprinnelig lagt inn av jente86, her.

Jeg har alltid veid 55-60 kg før etter siste svangerskap for 4 år siden hvor j ikke gikk ned og begynte å legge på meg. Jeg har gått LETT ned til 59 på ketolyse dietten før (6 mnd1 år siden) så det har ingenting med at dietten er vektregulerende for min del. Det har jo funka veldig fint før! Nå er jo som nevnt 8 kg tyngre enn j har vært m ketolyse

Kanskje kroppen din synes det er greit å ha litt å gå på? 55 kg på 170 cm er svært lite, på grensen til undervektig. Du er ikke en spinkel ungjente lenger nå, men en voksen kvinne som har fått flere barn.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat