Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 21:20   #44
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Desemberskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Hadde planlagt kyllinglår til kvelds jeg, mens spørs om jeg orker.
Spiste 2 ribbebiter, 2 Nannahs knekkebrød med smør og ost til frokost.
Nakkekoteletter i kokosmelk til middag med blomkålmos ved side av.
Ett par never mandler i stad da søtsuget var som verst (stolt av meg selv)..
Samt en god del vann.. Vannet drikker jeg mest om kvelden. Er så sinnsykt dårlig på å få meg drikke på dagtid av en eller annen grunn...

Har merket i løpet av denne forkjølelsen hvor dårlig jeg har vært til å få i meg drikke. Måtte ty til brus (sukkerfri) for at det skulle bli noe i hele tatt. Nå er jeg endelig på bedring dog og har fått i meg flere 0,7 flasker med vann i dag
Du kan jo ha kyllinglår i matboksen i morgen? Det er i allefall kjempegodt Vi skal ha skoleavslutning i morgen og jeg har laget stooor kyllingsalat med litt atkinspasta. Så har jeg bakt den møllerens lavkarbobrød i foccaciaversjon. Jeg kommer ikke til å spise brødet da, for jeg syns det var litt veeel mye karber i, men mange kostholdsbevisste i klassen som vil smake

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat