Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 16:19   #5
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Stevia fra iherb ... ikke søt nok

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg har en sånn boks fra iherb stående, men ikke testet den ennå. Min favoritt-stevia er denne fra den svenske butikken friendlyshop - ren og sterk.

Bare å teste det... Smaken er god, siden den ikke er bitter, men en må ha i nokså mye av den (i alle fall jeg...LOL)

Veldig bra informasjon på den fra Sverige, Rin...er den bitter?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

denne er ren http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...28-g/4231?at=0

Må nok teste denne også da...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg synes Wisdom Natural Sweat Leaf sin flytende stevia er veldig ok. Ikke det minste bitter, veldig billig (ti dollar ca for 60 ml) og ganske drøy. Bruker 4-5 dråper på en vanlig stor kopp. Bare et tips!

Har disse fra SweatLeaf: hasselnøtt, sjokolade, vanilje og engelsk toffe....Har ikke laget noe særlig desserter med de, men har smakt en del på de likevel...barnebarna mine elsker dem...

Jeg har denne fra Nunaturals, har ikke testet den, men skal gjøre det senere i dag....Tror neppe det holder med 4-5 dråper da...

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 10-03-12 kl 16:58.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat