Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-05, 12:13   #7
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nomaden

Jeg kjøpte Atkins Carb Counter for PC for noen dager siden. Programmet kostet 30 dollar (ca. 200,- kroner) og jeg lastet det ned fra nettet. Innkjøpet gikk smertefritt.
Programmet er enkelt. Både i bruk og funksjonalitet. Men husk, for 200,- får en ikke ekstremt verdifull programvare.
Produktet inneholder bra karblister for USA, men litt mindre verdifulle for oss. Hvem vet vel hva en ounce, oz og pound er? Det beste er derfor å legge inn data fra norske lister etterhvert som en har behov for det.
Vekt og inntak av karbs registreres. Da får du etterhvert en statistikk som kan være grei å se tilbake på.
Hvis du ikke forventer mye er dette en grei programvare. Men husk, for 200,- får du ikke mer verdi enn 200,-. Ditt valg, jeg ville ha kjøpt den igjen.

Tusen takk for svar! Hadde regnet med å måtte legge inn norske matvarer uansett. Gir dette programmet en fullstendig beregning av næringsinnhold, sånn som Fitday? Sånn at jeg kan se hvor mye proteiner, fett og kcal jeg har fått i meg? Eller teller det bare karbohydrater?

Når jeg skal legge inn norske matvarer i disse programmene, kan jeg da gjøre det i gram?


Sist redigert av Sugarpill : 06-08-05 kl 12:38.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat