Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-13, 17:37   #9
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Testing av oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av chrysoberyll, her.

Er ikke det at jeg ikke får det til, men det skal jo smake noe også.

Vel, som flere sier: smaken forandrer seg med tiden. Når en glemmer hvordan hvetebakst smaker. Jeg kødder ikke. Jeg syntes pizabunn av egg og ost smakte fælt for 4 år siden, nå storgleder jeg meg til den pizzaen. Veldig mange går gjennom den forandringen med tiden.
Mitt beste råd: Hold deg unna slik bakst i 6mndr også prøver du igjen. Forventer du at lavkarbovafler smaker som vanlige hvetevafler, vel da er du ute og kjører. For de smaker ikke som vanlige vafler. Se på de som en annen variant av eggene du ellers spiser i alle varianter.

Ellers handler jo ikke lavkarbo om erstatningene, men den rene maten: egg, kjøtt, fisk, fugl, smør, fløte, rømme, kokosolje og alle de fantastiske grønnsakene. En trenger ikke å spise noe bakst i det hele tatt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat