Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 14:19   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Skal journalene avsluttes????

Les første innlegg i tråden en gang til:


Opprinnelig lagt inn av HP

Vi har nå lagt til en ny seksjon her i forumet, blogger. Disse vil fungere som det nye journalforumet, forumene "Min Journal", "Åpne dagbøker" og MUP vil om kort tid bli lukket for nye tråder, og etterhvert også for nye innlegg fra andre enn trådstarter.

'Uleste innlegg' inneholder nå igjen dagbøker, og bloggene finner dere bak lenken 'Blogger' rett etter 'Kontrollpanel' i verktøylinjen.

Hvordan fungerer bloggene?

Bloggene, er som journalforumet, åpen for alle registrerte brukere som har bekreftet epostadressen sin. Gjester og ubekreftede brukere kan ikke se bloggene.

Hver enkelt bruker kan videre begrense tilgangen til sin blogg ved å benytte venne- og ignorerlisten sin. Moderatorer har tilgang til alle blogger.

Hvorfor blogg? Med en blogg så kan en starte flere "tråder", en for hver dag. Kommentarer knyttet til et innlegg blir liggende under det innlegget, en kan også kommentere sine egne innlegg, men skriv et nytt blogginnlegg når du rapporterer en ny dag, eller annen ny informasjon. Det blir da lettere å følge med en person da en vil raskt få et overblikk over hvordan det går, uavhengig av andre brukeres kommentarer og annet prat.

Blogginnlegg kan kategoriseres, du har mulighet til å opprette 20 kategorier, og hvert innlegg kan ha opptil 5 kategorier. Eksempel på kategorier: Matinntak, trening, MUP, familie, utenom tema.

Profilbildet brukes som din avatar ved blogginnlegg, og avatar brukes ved kommentarer.

Utforsk bloggene og prøv dere fram!

Snarveier:

PS! Hver enkelt bruker må selv flytte relevant informasjon fra sin journaltråd, til bloggen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat