Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 16:25   #25
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Hvis du leser hele tråden så ser du at alt ikke er presentert og forklart skikkelig enda, bloggen er nå åpen for utprøving. Jeg forventer ikke at brukere flest skal forstå hvordan det nye blir med det samme, og det blir feil å tenke diskusjonstråd om en blogg. (Om en skal trekke en forumparallell, så fungerer bloggen slik at du får et helt forum for deg selv.) Jeg er helt sikker på at du kommer til å bli mer glad i bloggen din, enn det du er i journaltråden din nå. Bare gi det litt tid, og vent å se hvordan bloggene blir tatt i bruk.

Gamle journaler skal ikke slettes, med mindre brukeren selv ønsker det, men aktiviteten skal flyttes til bloggene. Du vil fortsatt kunne lenke til og lese i journaltråden din.

Vi skal ha et skille mellom diskusjonsforum og personlige blogger/journaler, dette fordi vi ønsker større takhøyde i diskusjonene, og en bedre oppfølging av brukere som fører journal. Vi har erfart, gang på gang, at takhøyde og rom for diskusjon lar seg dårlig kombinere med personlige tråder, der en skal være støttende og positiv. Vi skal derfor ha et markert skille.

Ha litt tålmodighet før du avskriver det nye.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat